Tak naprawdę jest za darmo i jeszcze zarabia dla Ciebie i Twoje biuro.
Koszt miesięczny użytkowania systemu to tylko 250 zł netto miesięcznie, w formie abonamentu. Jest to jedna, stała cena, bez żadnych limitów. Możesz założyć ile chce firm, wgrać ile chcesz dokumentów, używać systemu OCR bez ograniczeń.
Jedyną inwestycją jest zakup drugiego monitora. Przy dwóch monitorach praca z mypanel jest wygodna i efektywna. Na okres trzymiesięcznych testów, każde biuro otrzymuje od nas monitory bez żadnych opłat. Po tym okresie monitory można od nas wykupić, w cenie 200 złotych netto za sztukę lub nabyć swoje. To jest jedyna inwestycja w mypanel.
Korzystając z mypanel w Państwa biurze zaczynają funkcjonować tylko i wyłącznie dokumenty elektroniczne. Pozbywacie się więc Państwo segregatorów, papieru, tonerów, wszelkich materiałów biurowych, a więc Państwa koszty utrzymania biura spadają. Licząc wszystkie te koszty, okaże się że każde biuro co miesiąc wydaje dużo więcej niż 250 zł.
Dlatego można śmiał powiedzieć, że mypanel jest za darmo, a nawet zarabia na siebie.